قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت ادويه كاري قيمت ادويه كاري 100 گرمي قيمت ادويه كاري سبزان | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت ادويه جات-قيمت ادويه هندي-قيمت ادويه كاري اعلا-خريد ادويه كاري هندي-تركيبات ادويه كاري خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت ادويه جات-قيمت ادويه هندي-قيمت ادويه كاري اعلا-خريد ادويه كاري هندي-تركيبات ادويه كاري با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان و قيمت ادويه جات-قيمت ادويه هندي-قيمت ادويه كاري اعلا-خريد ادويه كاري هندي-تركيبات ادويه كاري كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ادويه كاري؛ نام يكي از ادويه‌هاي معروفي است كه معمولا آشپز‌ها و آن‌هايي كه تمايل زيادي به آشپزي دارند آن را بطور كامل مي‌شناسند و از آن در غذاهايشان استفاده مي‌كنند و به نوعي نسبت به آن تمايل خاصي دارند. اين ادويه خواص بي شماي دارد كه سايت سالم سازان آذر قصد دارد تا در اين مطلب شما را با آن‌ها آشنا نموده و طرز تهيه آن را نيز به شما آموزش دهيم.

ادويه كاري چيست؟

ادويه كاري، ادويه‌اي است كه در آشپزي شرق دنيا به خصوص پاكستان، هندوستان و افغانستان از آن استفاده مي‌شود، اما امروزه اكثر كشور‌ها از اين ادويه در تهيه غذا‌هاي مختلف و در پخت غذا‌هايي كه نياز به ادويه خاص ندارند، استفاده مي‌كنند.

پودر كاري مخلوطي است از زردچوبه، دارچين، سير، هل، زيره و گشنيز است. عنصر اصلي ادويه كاري در تمام كشور‌ها زردچوبه و فلفل است كه موجب رنگ زيبا و خاصيت فوق‌العاده آن مي‌شود. يكي از مواد اصلي موجود در ادويه كاري، فلفل قرمز است كه دماي بدن را افزايش مي‌دهد و با افزايش ميزان سوخت و ساز بدن، به سوختن كالري‌ها و چربي‌ها كمك مي‌كند. نكته جالب‌تر اين كه اين ادويه به فرد كمك مي‌كند در وعده غذايي بعدي كمتر غذا بخورد.

 

قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

مواد لازم براي تهيه ادويه كاري چيست؟

زردچوبه؛ يك قاشق غذا خوري

فلفل سياه؛ نصف قاشق چاي خوري

زيره؛ ۱ قاشق چاي خوري

پودر گشنيز خشك؛ ۱ قاشق چايخوري يا تخم گشنيز ۵ قاشق غذا خوري

زنجبيل؛ نصف قاشق چايخوري

چوب دارچين؛ ۱ عدد يا پودر دارچين ۲ قاشق چايخوري

ميخك؛ ۲ بوته يا ۱ قاشق چاي خوري پودر ميخك

دانه هل؛ ۳ عدد يا نصف قاشق چاي خوري پودر هل

فلفل قرمز تند؛ ۱ قاشق چايخوري

پودر سير؛ ۱ قاشق چايخوري

طرز تهيه ادويه كاري چگونه است؟

همه‌ي مواد بالا را به صورت پودر در بياوريد. سپس آن‌ها را با هم مخلوط كنيد. تابه‌اي را روي حرارت قرار دهيد و خيلي كم مواد مخلوط شده را تفت دهيد. ادويه را در يك ظرف شيشه‌اي بريزيد و در آن را محكم كنيد و در يك جاي خشك نگه داري كنيد.

 

قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص ادويه كاري چيست؟

عنصر اصلي پودر كاري در تمام كشور‌ها زردچوبه است كه موجب رنگ زيبا و خاصيت فوق‌العاده آن مي‌شود. پودر كاري به دليل وجود كوركومين كه عامل ضدالتهاب و يك آنتي‌اكسيدان قوي است، موجب كاهش التهاب مفاصل مي‌شود. حتي ممكن است اين عنصر ژن ناقل سرطان پستان را غيرفعال كند و روند پيشرفت سرطان پروستات و سرطان روده بزرگ را كاهش دهد.

كوركومين تأثير مثبت و چشمگيري در درمان سرطان لوزالمعده دارد. گروهي از پژوهشگران معتقدند كه كوركومين مي‌تواند با سرطان پوست نيز مبارزه و ملانوم سلول‌هاي سرطاني پوست را تخريب كند. به نظر مي‌رسد كه كوركومين موجود در پودر كاري از آلزايمر پيشگيري مي‌كند؛ كاري، حافظه را بهبود مي‌بخشد.

عنصر اصلي پودر كاري در تمام كشور‌ها زردچوبه است كه موجب رنگ زيبا و خاصيت فوق‌العاده آن مي‌شود در تحقيقي مشخص شد مردان مسني كه پودر كاري را در رژيم غذايي روزانه خود داشتند، به نسبت سايرين در آزمون حافظه موفق‌تر عمل كردند.

كاري به درمان بيماري‌هاي همچون سوزاك و كلاميديا كمك مي‌كند و مجدداً بايد ذكر كنيم كه اين خاصيت نيز ناشي از كوركومين موجود در آن است. همچنين خاصيت آنتي‌اكسيداني دارد و از سلول‌ها در برابر راديكال‌هاي آزاد محافظت مي‌كند. علاوه بر اين، پژوهش‌ها نشان مي‌دهد كه كاري كلسترول را پايين مي‌آورد و از انعقاد خون جلوگيري مي‌كند. اين ادويه تورم و درد ناشي از آن را نيز كاهش مي‌دهد.

ارزش غذايي ادويه كاري چيست؟

آب  : 8.8 گرم

انرژي : 325 كيلو كالري

پروتئين : 14.29 گرم

چربي كل  : 14.01 گرم

كربوهيدرات، بر حسب تفاوت گرم :55.83 گرم

فيبر ، رژيم غذايي كل  :53.2 گرم

شكر، كل  : 2.76 گرم

كلسيم،  : 525 ميلي گرم

آهن : 19.1 ميلي گرم

منيزيم : 255 ميلي گرم

فسفر : 367 ميلي گرم

پتاسيم : 1170 ميلي گرم

سديم : 52 ميلي گرم

 

قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص ادويه كاري چيست؟

1. پيشگيري از بيماري هاي شناختي: بسياري از ادويه جات در ادويه كاري وجود دارد كه به سلامت روان فرد كمك مي كند. كوركومين (نوعي ماده موجود در زردچوبه) موجود در ادويه كاري راديكال هاي آزاد در سيستم عصبي را كاهش مي دهد. بنابراين، ادويه كاري ك سيستم ايمني قوي ايجاد كرده و مواد سمي موجود در بدن را از بين مي برد.

2. از بيماري آلزايمر جلوگيري مي كند: زردچوبه احتمالاً با ارزش ترين عنصر ادويه كاري است و يكي از اجزاي آلي زردچوبه كوركومين نام دارد. محققان كوركومين را به كاهش موادي كه راديكال هاي آزاد در مسيرهاي عصبي مغز رسوب مي كنند؛ مربوط دانسته اند. اين ماده، سيستم ايمني بدن را تحريك مي كند تا آمينو اسيدهاي تشكيل دهنده اين مواد رسوبي را از بين ببرد و از اين طريق افت شناختي و احتمال ابتلا به آلزايمر را كاهش مي دهد. مطالعات مداوم سعي در برقراري ارتباط محكم مصرف پودر كاري با ميزان آلزايمر در هند دارد كه به طور قابل توجهي ميزان ابتلا به آلزايمر، پايين تر از بسياري از كشورهاي ديگر است.

3. سلامت قلب: سرخجه و ريحان كه اغلب در ادويه كاري يافت مي شوند، از بين برنده كننده هاي بسيار مؤثر هستند كه به اين ترتيب در پيشگيري از بيماري هاي قلبي كمك مي كنند. فيبر موجود در بيشتر اجزاي كاري نيز به مديريت كلسترول كمك مي كند.

4. تسكين درد و التهاب: يكي از مهمترين مواد تشكيل دهنده ادويه كاري زردچوبه است. زردچوبه در تسكين دردهاي مفاصل و درمان التهاب بسيار مؤثر است.

5. سلامت استخوان: كلسيم، فسفر و منيزيم همه در حفظ سلامت ماهيچه هاي استخوان مفيد هستند و در كند شدن روند تحليل مهم هستند. يك قاشق غذاخوري ادويه كاري ممكن است حاوي 30 ميلي گرم كلسيم مي باشد.

6. پشتيباني از كبد: زردچوبه، كه جزئي جدايي ناپذير از ادويه كاري است، حاوي تركيب آنتي اكسيداني كوركومين است كه براي سم زدايي كبد يافت مي شود. كبد به عنوان يكي از بزرگترين سيستم هاي تصفيه بدن است كه تمام مواد غذايي و مواد مغذي موجود در آن پردازش مي شود.

 

قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

7. ضد باكتريايي: گشنيز گياهي افزدوني و چاشني است كه معمولا به تركيبات سنتي ادويه كاري اضافه مي شود، داراي خاصيت ضد باكتري و ضد قارچ است. حتي دريافته شده است كه از بيماري هايي مانند E.coli و بسياري از عفونت هاي مرتبط با روده جلوگيري مي كند.

8. هضم: دريافته شده است كه ادويه كاري علاوه بر اينكه به بدن شما كمك مي كند تا مواد مغذي به ميزان كافي در آن جذب شوند، در عين حال هم ايسايي كامل و سالم را براي روده تثبيت مي كند. ادويه كاري سرشار از فيبر رژيم غذايي است و به حركت در آمدن بهتر مواد در روده كمك مي كند.

9. تقويت كننده متابوليسم: مقدار چشمگير پروتئين موجود در ادويه كاري به انتقال مواد مغذي از قسمتي به ديگر قسمت هاي بدن كمك مي كند. بنابراين، در هضم و گوارش كلي فرد كمك مي كند.

10. ضد پيري: جلوگيري از استرس اكسيداتيو و آسيب با مقادير فراوان آنتي اكسيداني موجود در ادويه كاري امكان پذير است.

11. پيشگيري از سرطان: آنتي اكسيدان هاي موجود در مخلوط گياهي ادويه كاري، آن را به يك مدعي برتر براي پيشگيري از سرطان تبديل مي كنند. در بين اجزاي آنها، كوركومين يافت شده، تومورها و رشدهاي مختلف سرطاني را در بدن هدف قرار مي دهد.

12. استفاده از ادويه كاري براي بهبود سرماخوردگي: اگر مي خواهيد در فصل زمستان دچار سرما خوردگي نشويد ، بهتر است ادويه كاري استفاده كنيد زيرا گياهي خاص به نام فنوگرك كه از آن در تهيه ادويه كاري استفاده مي شود مي تواند درمانگر سرماخوردگي، گريپ و حتي عفونت ها باشد.

 

قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

نگاهي گذرا به خواص جادويي ادويه كاري

از جمله خواص كاري مي‌توان به محافظ كبد، ضدميكروب، ضدنفخ، محرك معده، مقوي معده، معرق، دارنده ويتامين C، ضدسرطان و خنثي‌كننده راديكال‌هاي آزاد اشاره كرد.

* كاري با افسردگي مقابله مي‌كند.

* كوركومين موجود در آن، سرشار از آنتي‌اكسيدان و داراي خاصيت ضدالتهابي است و باعث كاهش التهاب مفاصل مي‌شود.

* كوركومين، ژن‌هاي مسبب سرطان سينه در زنان را غيرفعال مي‌كند. پژوهش‌ها نشان مي‌دهد كه كاري كلسترول را پايين مي‌آورد و از انعقاد خون جلوگيري مي‌كند. اين ادويه تورم و درد ناشي از آن را نيز كاهش مي‌دهد

* روند سرطان كولون، ركتال و پروستات را كند مي‌كند و مصرف منظم آن براي درمان سرطان پانكراس موثر است.

* حافظه را تقويت مي‌كند.

* چين و چروك را كاهش مي‌دهد و روند پيري را كند مي‌كند.

* از پودر كاري براي درمان سوختگي پوست و بريدگي استفاده مي‌شود و به طور طبيعي و موثر علايم آرتريت را درمان مي‌كند.

* از بروز آلزايمر پيشگيري مي‌كند.

* در كاهش وزن موثر است.

* درد دندان را التيام مي‌بخشد.

* سيستم گوارشي را پاك سازي مي‌كند.

* بي‌خوابي و اضطراب را برطرف مي‌كند.

* بوي مواد ناخوشايند مانند گوشت را پوشش مي‌دهد.

قيمت ادويه كاري-قيمت ادويه كاري 100 گرمي-قيمت ادويه كاري سبزان | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت ادويه جات-قيمت ادويه هندي-قيمت ادويه كاري اعلا-خريد ادويه كاري هندي-تركيبات ادويه كاري مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 271 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593127

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .